Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ:
Wydział Ogólny i Spraw Obywatelskich, Ewidencja Ludności, pok. nr 113, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
KTO MOŻE ZAŁATWIĆ SPRAWĘ:
Każda zobowiązana do zameldowania się osoba lub jej prawny pełnomocnik.
FORMULARZ WNIOSKU:
Formularz zgłoszenia "Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego" można otrzymać w Ewidencji Ludności lub pobrać ze strony internetowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- dowód osobisty osoby załatwiającej sprawę lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
- książeczka wojskowa - w przypadku, kiedy osoba załatwiająca sprawę jest mężczyzną,
- w przypadku pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE:
Urząd Miasta i Gminy Działoszyn
ul. Piłsudskiego 21, pokój 113
tel. (43) 84 37 473
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie - sprawa jest załatwiana w dniu zgłoszenia.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
PODSTAWA PRAWNA:
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm./
UWAGI:
Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 2 miesiące, jest obowiązana wymeldować się w organie gminy, właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca.