Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ:
Ewidencja Ludności, pok. nr 113
w godzinach: poniedzialek: 8.00 - 16.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
KTO MOŻE ZAŁATWIĆ SPRAWĘ:
Każda zobowiązana do zameldowania się osoba lub jej prawny pełnomocnik.
FORMULARZ WNIOSKU:
Formularz zgłoszenia "Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego" można otrzymać w Ewidencji Ludności lub pobrać ze strony internetowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- dowód osobisty osoby załatwiającej sprawę lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
- książeczka wojskowa - w przypadku, kiedy osoba załatwiająca sprawę jest mężczyzną,
- w przypadku pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE:
Urząd Miasta i Gminy Działoszyn
ul. Piłsudskiego 21
pokój 113
tel. (0 43) 84 37 473
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie - sprawa jest załatwiana w dniu zgłoszenia.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
PODSTAWA PRAWNA:
UWAGI:
Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 2 miesiące, jest obowiązana wymeldować się w organie gminy, właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca.