Logo Miasto i Gmina Działoszyn

Zawiadomienie o utracie dowodu osobistego

WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ

Urząd Miasta i Gminy Działoszyn
Urząd Stanu Cywilnego
Biuro Dowodów Osobistych
ul. Piłsudskiego 21, pok. 113

Od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30

KTO MOŻE ZAŁATWIĆ SPRAWĘ

O wydanie zaświadczenia zwraca się osoba, która utraciła dowód osobisty.

WYMAGANE DOKUMENTY

Do wglądu: dokument potwierdzający tożsamość.

OPŁATY

Nie pobiera się.

TERMIN ODPOWIEDZI

Niezwłocznie.

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.

UWAGI

Osoba, która utraciła dowód osobisty, jest obowiązana niezwłocznie zawiadomić o tym najbliższy organ gminy. Organ ten wydaje zaświadczenie o utracie dowodu osobistego, ważne do czasu wydania nowego dokumentu.

W razie znalezienia własnego dowodu osobistego, zgłoszonego jako utracony, należy niezwłocznie zawiadomić o tym organ gminy, któremu złożono wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego, jeżeli w miejsce zgłoszonego jako utracony nie został jeszcze wydany nowy dokument.

W razie znalezienia własnego dowodu osobistego, w miejsce którego wydano już nowy dowód osobisty, lub cudzego dowodu osobistego, należy niezwłocznie złożyć znaleziony dokument najbliższemu organowi gminy.

Burmistrz Działoszyna

RAFAŁ DRAB

Przyjęcia interesantów:
wtorek od 9:00 do 12:00
po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

ul. Piłsudskiego 21
98-355 Działoszyn
tel.: (43) 84 13 177 
fax: (43) 84 13 680
sekretariat@dzialoszyn.pl

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

listopad 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.